Diensten

Onderhoud

Op het vlak van onderhoud komen de werkzaamheden van Prova mooi samen. Door de integrale aanpak van onze dienstverlening kunnen wij (vrijwel) alle vormen van onderhoud voor je uitvoeren, zowel bouwkundig, elektrotechnisch, werktuigbouwkundig, dak- en loodgieterswerk als schilderen en gevelonderhoud. Het onderhoud wordt in overleg met de klant georganiseerd, die daarbij kan kiezen voor preventief/planmatig onderhoud, contractueel onderhoud, dagelijks onderhoud, correctief onderhoud en ad-hoc onderhoud. Onze medewerkers hebben hiermee ruime ervaring en zijn onder andere inzetbaar voor de woningmarkt, kantoren en zorginstellingen.

Onderhoud wordt centraal gemeld, via telefoon of per email. De urgentie wordt per situatie bepaald. Een defect deurslot, inbraak- of stormschade en lekkage vereisen directe actie en herstel, terwijl er bij groot onderhoud, zoals schilderwerk, zelden sprake zal zijn van een noodsituatie. In overleg met de klant bepalen wij of de melding direct wordt opgepakt of wordt meegenomen in de langetermijnplanning.

Bij het onderhoud van vastgoed is het altijd belangrijk om vast te stellen wat noodzakelijk is en wie daarvoor verantwoordelijk is, de verhuurder of de huurder. En dus ook: wie betaalt de rekening? Om het onderhoud goed in te richten zijn bepalingen in het huurcontract en een goede afbakening van rechten en plichten noodzakelijk. Typisch een vraagstuk waarbij de strategische en tactische dienstverlening van moederbedrijf Provadi goed van pas komt. Zij kunnen je adviseren, maar ook de volledige implementatie van dit traject op zich nemen.

Onderhoudswerkzaamheden waarmee Prova je van dienst kan zijn:

• Bouwkundig onderhoud
• Elektrotechnisch onderhoud
• Werktuigbouwkundig onderhoud
• Transport technisch onderhoud
• Dak- en gevelonderhoud
• Schilderwerk
• Loodgieterswerk
• Planmatig-, preventief-, dagelijks-, correctief-, ad-hoc-, contractonderhoud